Vacante exotice » Oceanul Indian » Maldive

Sun Island Resort & Spa 4* - Maldive, Septembrie 2016

Rita R.
Asa cum v-am promis va scriu cateva impresii legate de concediul petrecut in luna septembrie 2016 la Sun Island Resort&Spa Maldive.
La destinatie personalul foarte amabil ( ne-au intampinat cu suc si servetel umed), ne-a prezentat aspectele esentiale privind resortul. In bungalowul spatios a fost curatenie, in fiecare zi prosoapele-daca doreai erau schimbate, in baie erau toate obiectele de igiena corporala necesare. Dar ce iti puteai dori dimineata cand te trezeai: sa iesi pe malul oceanului sau sa auzi de dimineata valurile oceanului. Nu a plouat decat in ziua in care am ajuns si a doua zi dar ploile au fost de scurta durata. Clad, Cald...o briza placuta te ajuta la respiratie :-). Tot personalul din resort foarte amabil, politicos- desigur ca pentru serviciile oferite trebuia sa oferi un bacsis. Mancarea destul de buna, existau si produse picante, iar fructele- yummy yummy. Din cauza tipului de masa demipensiune am mancat/ baut la pranz ( desi era posibilitatea sa schimbi cina cu pranzul) la unul din cele 2 restaurante ( cel thailandez si cel italienesc), la o cafenea si la un bar. Preturile sunt destul de ridicate, motiv pentru care as recomanda altor turisti sa aleaga serviciile all inclusive. In fiecare seara s-a organizat la Main bar- cate o seara cu tematica diferita ( muzica live, karaoke, competitii de crabi, seara cu dansuri si melodii traditionale). Nu trebuie sa ratezi un sunrise si un sunset in Maldive, ceea ce am si facut, respectiv ora 18.00 cand se hranesc pisicile de mare, respectiv rechinii.Sa nu uitam de zona cu " watersports" unde poti incerca sa faci snorkeling, diving, caiac, plimbare cu catamaranul, parasailing ( sporturi care pot fi achizionate si la pachet la un pret mai convenabil). Pentru mine pot afirma ca la Sun Island Resort& Spa -Nalaguraidhoo, Maldive am petrecut concediul cel mai relaxant, cel mai frumos, cu experiente inedite si din cele mai minunate! A fost si va ramane o terapie, m-am incarcat pozitiv enorm! M-as putea muta acolo pentru intreaga viata :-)

Multumim Agentia "4 anotimpuri".

Sun Island Resort & Spa 4*, Septembrie 2016, Rita Radu

Sorry, only modern browsers.